Υπηρεσίες για ΑμεΑ – Τράπεζα Πειραιώς


Στα e-branch, τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, ειδικά για τα άτομα με προβλήματα ακοής, οι ταμίες εξ αποστάσεως εξυπηρετούν στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (Ε.Ν.Γ.), ύστερα από την συνεργασία της Τράπεζας Πειραιώς με την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος (omke.gr) και την Σχολή Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος (omkeng.gr).

Στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται οι κάτωθι πρωτοποριακές υπηρεσίες για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/kanalia-eksypiretisis/e-branch/amea

Άτομα με προβλήματα όρασης:

  • Καθοδήγηση του πελάτη από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη την παραμονή στο κατάστημα.
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών ταμείου μέσω της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση» με τη βοηθητική χρήση ειδικής σήμανσης στο μηχάνημα σε γραφή Braille, χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων.
  • Δυνατότητα πλοήγησης και εκπαίδευσης στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής winbank με τη χρήση φωνητικής υποστήριξης.
  • Εγγραφή στη winbank, χωρίς να είναι απαραίτητη η χειρόγραφη υπογραφή συμβάσεων.

Άτομα με προβλήματα ακοής:

  • Συναλλαγές ταμείου με εκπαιδευμένους στη νοηματική γλώσσα ταμίες.
  • Οθόνη αφής με διαδραστικό χάρτη για πληροφόρηση σχετικά με τις προσφερόμενες στο e-branch συναλλαγές και τα διαθέσιμα μηχανήματα.

Άτομα με κινητικά προβλήματα:

  • Εύκολη μετακίνηση στους εσωτερικούς χώρους του καταστήματος.
  • Καθοδήγηση του πελάτη από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη την παραμονή στο κατάστημα.
  • Εξυπηρέτηση στο ύψος του αμαξιδίου με την υπηρεσία «Ταμίας από Απόσταση».