Συνημμένα μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή της Ε.Σ.Α.μεΑ. σχετικά με την εγκύκλιο, που εξέδωσε η Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, για την εφαρμογή του Προγράμματος «Τουρισμός για Όλους».  Επιστολή Ε.Σ.Α.μεΑ.pdf

45

Στο συνημμένο θα βρείτε το πρόγραμμα εξέτασης υποψηφίων Επάρκειας Ε.Ν.Γ. Μαρτίου 2014. Πρόγραμμα Θεσσαλονίκης.pdf

90

Η ομάδα του Σ.Κ.Ε.Π. – Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους σας προσκαλεί με μεγάλη χαρά να συμμετάσχετε στη βιωματική/διαδραστική τελετή «Αποτυπώματα» 2013 – 2014, την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014 στις 19:00, στο Μουσείο Βορρέ.  Δελτίο Τύπου.pdf  Πρόσκληση.pdf

60

Πρόσκληση και Δελτίο Τύπου για το 5ο Διεθνές Διήμερο Συνέδριο με θέμα «Άτομα με Αναπηρία και ΜΜΕ – Ενσωμάτωση και Κρίση στην Ψηφιακή Εποχή», που θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό Κέντρο της Γενικής Γραμματείας Μέσων Ενημέρωσης – Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και …

143

Στο συνημμένο θα βρείτε το πρόγραμμα εξέτασης υποψηφίων Επάρκειας Ε.Ν.Γ. Μαρτίου 2014. Πρόγραμμα Αθήνας.pdf

55

Σας ενημερώνουμε ότι η συνεδρίαση της υποεπιτροπής αναπηρίας για την Ειδική Αγωγή, στην οποία παρευρέθηκε ο πρόεδρος της ΟΜ.Κ.Ε., θα μεταδοθεί από το κανάλι της Βουλής στις 05/03/2014 και ώρα 18:00 με διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.

64

1.  Ετήσια Γενική Συνέλευση Επιτροπής Νεολαίας ΟΜ.Κ.Ε. 2.  Ετήσια Συνδρομή 3.  Φόρμα Υποψηφιότητας για τη θητεία 2014-2016 στην Επιτροπή Νεολαίας ΟΜ.Κ.Ε. 4.  Γραμματέας για τη Γενική Συνέλευση της Επιτροπής Νεολαίας ΟΜ.Κ.Ε. 5.  Ημερήσια Διάταξη 6.  Νέος Εσωτερικός Κανονισμός Επιτροπής Νεολαίας …

85

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Θέατρο Κωφών Ελλάδος, δοκιμάζει τη συνύπαρξη κωφών και ακουόντων ηθοποιών μαζί στη σκηνή. Μοιράζονται τους ίδιους ρόλους συμπράττοντας σε ένα πείραμα που στόχο του έχει την απόλυτη ενσωμάτωση και συνεργασία κωφών και ακουόντων …

163

Μια θεατρική παράσταση που βασίζεται στην κίνηση, την έκφραση των ηθοποιών, το γρήγορο ρυθμό και καθόλου στο λόγο.  Δελτίο Τύπου.pdf

65

 ΟΜ.Κ.Ε. – Αίτημα συνάντησης με τον Υπουργό & τον Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων.pdf

112